söndag 14 januari 2024

MODERNA DÖDSFALL

 Media kom idag med dödafall av Moderna. 

Jag har 2 Moderna se specificerat nedan...
Ser i artickel hjärtsäcksinflanation hjärtmuselinflamation av Moderna.
Moderna: 220823, 221220, funderar när stoppades Moderna? försökt få in sista 221220 i min journal, men de lägger inte ut det. Jag frågade sist med, men vi har det här säger de.

Funderar kan möjligen även vaccinet påverkat perikadvätskan ligger kvar...inte bara covid.

Här om dödsfallet...

HÄR mina vaccinationer och när...Kan möjligen vaccinet orsakat perikadvätska, kronisk perikardit...Även fast jag är äldre...
Citerar in från journal.... 

13/1 21 (pfizer) Comirnaty Familjeläkarna  i x vc, via jobbet  på jobbet.
Administrationssätt
0.3 ml, intramuskulär
Tillverkare
BioNTech Manufacturing GmbH (batch xxxx)


10/2 21 (pfizer) Comirnaty Familjeläkarna i x vc, via jobbet  på jobbet.
Administrationssätt
0.3 ml, intramuskulär
Tillverkare
BioNTech Manufacturing GmbH (batch xxxxx)


9/12 21 (pfizer) Comirnaty, Familjeläkarna i y via jobbet
Administrationssätt
1.0 dos, intramuskulär
Tillverkare
BioNTech Manufacturing GmbH (batch xxxxx)


23/8-22 Spikevax Moderna vaccinationsenheten Administrationssätt
0.25 ml, intramuskulär
Tillverkare
MODERNA BIOTECH SPAIN, S.L (batch xxxxx)


20/12-22 Spikevax Moderna vaccinationsenheten ( sagt till många gånger få in den i journal, men det görs inte

7/11-23 Comirnaty Omicron XBB.1.5 vaccinationsenheten
Administrationssätt
0.3 dos, intramuskulär

Tillverkare
BioNTech Manufacturing GmbH
(batch xxxxx)

Funderar kan det vara därför jag hade så jobbigt med rusande blodtryck mer under 23 och återkommande feber flera gånger I veckan...och att perikadvätskan ligger kvar med 21 mm ännu.
Har mejlat min spec läkarmottagning och ska kontakta dem i morgon för att se om något hänt med perikadvätskan..

Som jag skrivit om återkommande i bloggen sedan man upptäckte 23 mm på ultraljud hjärta 17/3-21, vidare ct hjärta buk 25/3-21 såg man vätskan ligger så illa till bakom hjärtat att den inte går tappa och att jag såg i journalen 220108 kronisk perikardit.

Så jag skrev en anmälan till läkemedelsverket idag.


Rapportera misstänkta biverkningar, tillbud, negativa händelser, oönskade effekter


Ska mäta perikadvätskan 21 feb..tidigaste tiden....så bra fått en tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan