fredag 19 januari 2024

Blodtryck dag 18 efter 3 covidtestet positivt

Känns som vår när tulpanerna blommar, men kallt igår 230118.
Bild nedan åxå igår efter jag bäddat på blodtrycket: 134/91 puls 69 syre 94 igår 230118.

Bild nedan efter en morgon med bubblig mage, toabesök sedan och bäddade..kände mig slut, hörde tinnituspulsen i örat och 148/92 puls 98 syre 91
Som ni vet som följer bloggen har jag vätska i hjärtsäcken sedan mars 21 då man fann 23 mm perikadvätska, som sedan bedömdes som kronisk perikardit enligt journal 220108. Och efter 2 mätningar i höst 23 har jag ännu 21 mm perikadvätska 
Ännu i hjärtsäcken. De har försökt få sjukhuset ta över på Akademiska...Vi får se hur det går. Det ligger inte bara bakom hjärtat nu som de bedömde 21 och att det inte skulle gå att tappa...utan nu mer runt om åxå...
Bild ovan och nedan efter ca 10 min I vila, så gick bltr ner...


 Uppdateras...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan