torsdag 25 januari 2024

LÄKEMEDELSVERKET HAR RINGT & LIVRÄNTA & ny forskning covid 19

 I dag har läkemedelsverket ringt om mina anmälningar av covidvaccin jag gjort. Som jag sa, det med perikadvätskan som bedömts som kronisk perikardit,  och de reaktioner jag fått vet jag ju inte säkert OM DET ÄR AV DE covid 19 VACCIN JAG FÅTT, eller av covid. Vi pratade en stund. Hen ställde lite frågor...

HÄR MER OM ERSÄTTNING MAN KAN SÖKA FÖR MODERNA  via Kammarkolegiet 

Läser man där togs Moderna bort från Läkemedelsförsäkringen under 2021..Jag fick mina sprutor 2022, så vi får se vad de kommer fram till....

Sammanställt färdigt nu, ansökan till Livränta, och skickat med AFAs godkända arbetsskada från maj 23, och flera intyg med hänvisning till var alla journaler finns och att mycket finns att hämta hos AFA....så nu åkte det med posten till FK idag.

Det tar på, alla dessa dörsök i att kunna få rätt efter jag smittades av covid I mars 2020. Alla dessa handlingar överallt...så nu får vi se..

Den 29/1, är sista dag för merkostnadsersättning, och den har de ju meddelat inte kommer gå igenom....Jag ser för bra 0.0.8 vänster och 0.3 höger + hörselnedsättningen....dels det i arvet och inklusive tinnitus. 

Jag skulle ha varit blind för att få....medan en av mina vänner med grav hörselnedsättning, har hörapparater, och funkar bra i samhället ändå. Kör bil och lever som de flesta....men hen har merkostnadsersättning. Men jag räknade inte med att få det, kände bara värt prova....

Mer om Dödsfall av Moderna HÄR...... En kille som avled av vaccinet, och lite om min rädsla att drabbas av hjärtstopp 

LÅNGVARIGA KONSEKVENSER EFTER  MÅTTLIG COVID 19 - " Ny forskning visar att kognitiva funktioner är påverkade under lång tid efter en mild till måttlig covid-19-infektion och kan leda till långvariga konsekvenser för patienternas sociala- och yrkesliv."// mer i länken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan