måndag 19 juni 2023

Igår 230618 - gick att öppna ögat mer - vållande arbetsskada och psykolog i morgon


 Igår på kvällen  230618 gick ögat öppna mera. Det är inte så rött längre. Tar mina kortizon droppar 5 ggr/ dag. Man kan se nu skadan i Iris ....men det ska de fixa till så det blir nog bra...

Jag fortsätter täcka ögat för natten ännu så jag inte ska råka klia i det. I morgon är det en vecka sedan operationen.

Vänster öga blir bättre...Jag har svårt ta droppar själv i det vänstra ögat, något jag alltid kunnat, men ser ju inget. Ove hjälper mig med det.

OM VÅLLANDE ARBETSSKADA

Pratat med facket idag om handlingen på vållande ag ska få säga sitt PÅ så klart.
Ringde AFA och även skickade över handling att det var ok för min kontakt på facket ställa viktiga frågor inför möte med ag om detta. Ja ag vill ju inte erkänna smitta fanns på jobbet då.
Så får vi se vilken dag det passar att träffas.

I MORGON TILL PSYKOLOG 
JAG har länge nu kännt det blivit för mycket...bland mycket annat så...

MÅTTLIG DEPRESDION - MADRS-S 23 p 8/4 och psykologen på KBT för tinnitus har sett samna.

DIAGNOS?

MAMMA DOG 4/7 I ALZHEIMERS - hon skrev bort mig totalt, men det var inte giltigt, en kopia enlig jurist




ÖGONOPERATION 13/6 - BLIR TROLIGT 2 OP TILL...



ÖNH YRSEL/ VINGLIGHET  Inte balansorganet kan vara något centralt eller ögonpatalogi

VI FLYTTADE PGA EKONOMI - SJUKSKRIVNING 

AVSLAG TRYGGHETSPENSION - pga handling AG skrivit till FK jag inte var delaktig I
Lungutredning inte var klar 
KBT TINNITUS var ej klar 
Tinnitus stör 24/7

Så vi får se i morgon hur det blir då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan