torsdag 15 juni 2023

Idag lite bättre.....hoppas jag


 I morse gick ögat öppna lite mer. Jag ringde ögonavdelningen på Ackis för att höra hur jag vågar tvätta bort det gula från inflammationen efter som rinner. Badda med varmt vatten. Men jag valde koka så det skulle vara lite mer säkert och som dr sa då försiktigt med stängt öga mot ögonvrån.

På em nedan vid 19 bild nedan. Lite svårt ännu se skadan I iris ännu. Droppar 5 ggr om dagen och kollade med rehab kordinatorn om när tid för återbesök var tänkt. Den 4/7 blir återbesöket.. En dag i taget  så kanske kanske det blir bättre.


Så till kvällen innan läggdags satte jag för mitt bänstra öga igen liksom igår. Dr sa det behövs inte, men det känns säkrare så här i början. Ät ju lätt klia sig i ögonen i sömnen...så då fick det bli så....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan