måndag 5 juni 2023

Sammanställt nu....


 Sammanställt klart handlingar nu i vållande Arbetsskada...postcovid 

Utredningshandlingar + det som tillhör det 103 blad, lika många till facket. Här inkl den forskning jag funnit.

Den ekonomiska biten, kvitton mm 333 blad. Bara till regionen sedan 200314 har jag varit 119 gånger...I det är inte kontakter med hörcentralen medräknat av tinnitus.

Så AFA 436 blad ...

Det är fan sanslöst....

Ove har räknat och om det blir rätt, lönespecar kontra FK, inkl Alecta + från Folksam sjuk och olycksfall har jag förlorat 240000 kr och då är inte OB medräknat....sedan 200314...

Sedan all utlägg för mediciner...

Alla resor till vård där Ove kört mig, parkeringsavgifter....

Totalt slut nu i huvudet....Det här hade aldrig gått utan Ove och allt han hjälpt mig med....

Som tur är har jag haft mycket sparat sedan jag var facklig när jag blev sjuk...

Nu är paketet på väg....och det översta paketet i bild ska lämnas till facket på onsdag 

Så får vi se...vad de kommer fram till....Det blir som det kan....

------------

Och igår igen så mycket slem, det kom upp mycket när jag blåser och  huffade....

Idag har det blivit trappgång i slemmobilisering ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan