onsdag 9 december 2020

Ny forskning, hostning kan visa om du har covid och blommor från jobbet

JULKLAPP FRÅN JOBBET I ÅR, så kul passar så fint till den större skålen vi fick första året...och så idag kom blommogram när jag kom hem,  var så trött och somnade på soffan, och så ringde det på dörren...blommor med de så fina orden från cheferna....så rörd jag blev...Jag som varit så sjuk I månader...💐...kämpat mig tillbaka....🙏🌺🙂

I kväll fick jag så jobbig hosta. Fick ta 2 puffar symbicort.

En intressant forskning presenterades på "efter fem" idag. De har lyckats med artificiell kunna via ljudinspelning kunna hosta och till 98 % bland c19 och 100% bland de asymatiska kunna fastställa c19.

En intressant app kan komma inom 6 månader ca. Idag är det pepparkakans dag och vi satte oss med de dementa och dekorerade pepparkakor 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan