måndag 21 december 2020

Artros i händerna av c19...eller fallet

Så har jag fått veta av fysioterspeuten idag att jag har artros I händerna. Speciellt i den vänstra efter fallet I somras på kvarglömt vatten på coop.

Jag har ju ont i vänster överarm också och hon tror möjlig artros där med. Jag vet ju redan jag har det I vänster höft sedan några år....

Jag visade henne tårna åxå och troligen har jag artros där med.

Är det av skadan som hon säger, eller efter c19 symtom som triggade igång....?
Jag ska inte lyfta tungt, hon undrade om ev lättare jobb..inte dra på stödstrumpor och tänka mig för...hur tänker du kring gå ner i tid sa hon...
Jag har inte tänkt något alls...Jag har bara fokuserat på att bli frisk i c19 symtom och alla skov som kommer....och valt bort känns hur det är I handen...nu är det ett faktum...helst skulle jag ha stödet dagligen...men det går ju inte...och mitt andra syöd på natten....
Drt är faktum nu....bara leva även med det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan