söndag 11 december 2011

Vågar du ©

♫♥☼*~♥♫~♫♥♫~♫♥☼*~♥♫~♫♥☼*~♫♥☼
Vågar du vara dig själv och gå dina egna vägar..
Vems ledband går du i...tillåt dig att blir fri...
♫♥☼*~♥♫~♫♥♫~♫♥☼*~♥♫~♫♥☼*~♫♥☼

Ja efter en helg med mycket intressant samtal om allt...så formades de här orden.....citatet är mitt i ovan uförande, men med hjälp och tankar från min vän så blev resultatet så här..
Fundera på det hur lever du, hur vill du leva....Lev och låt leva..ja vi lever bara en gång och det är ytterst aktuellt i en tid där vi vet att snart slocknar ännu en livslåga...
Ta hand om ditt liv och ta hand om varandra....

Idag har jag ägnat eftermiddagen åt att titta på julklappar, är snart färdig nu, och det lillhjärtat önskade sig av tomten i går...ler...ja han trodde det var tomten...var slut på Barnens hus, och hos leverantören, men i Uppsala fanns det, så de köpte och jag gör en transaktion.
En promenad till en vän på Valhalla i kväll och fika.
Brorsan ringde i går och vi ska träffas hos vår kära anhörig och se vad vi kan göra vi syskon. Det är mycket nu, mycket i tankarna....jag känner att jag har svårt att räcka till....

▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬
Några människor blir man så glad i...att man kunde gå genom eld och vatten för att de ska ha det bra... Detta har ingenting med sympati att göra...utan bara ren kärlek... Det finns människor som med sin vänlighet...öppenhet...värme... och ödmjukhet som berikar våra liv... Jag vet inte hur många sådana människor det finns...men när du möter dem...så tar du inte fel... ☀♥☀ ▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬


Citat från fb ovan, vet ej vem som gjort det....
I mitt hem spelas i dessa dagar Irma Schultz Keller "Kom du nånsin iväg" från Uno Svennigsson och Irma  Schultz Keller julskiva December

1 kommentar:

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan