måndag 31 oktober 2022

Jobbigt med andningen & INFO till dig som anhörig till en med post covid....& FK har ännu inte återkopplat efter sista dag för synpunktet....

 Svenska covidföreningen har nu startat upp där du som anhörig kan hitta information, du hittar det HÄR.

Det har varit väldigt jobbiga dagar med andning de senaste dagarna. Flera extra puffar Bricanyl, asetylsystein, Bidolvon och Strepsils ingefära...sååååå mycket slem, blir rosslig och hostar så för att få åt mig andan.

Jag dokumenterar sedan besöket på lungmottagningen hur jag tar mina mediciner och vad och hur jag anstränger mig. En överenskommelse med doktor på lungmottagningen.

Fk har ännu inte återkopplat efter alla intyg de fått och som skulle vara inne med synpunkter senast 24/10-22......VÄNTAR..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan