måndag 17 oktober 2022

Intyg från Döv och blindenheten för att söka trygghetspension kom idag

 

Trattisar idag....så gott att finna...vad vi fann under 2 h prommis, lite positivt i allt som är... 


Idag kom intyget från Döv och blindenheten idag och ett audiogram från 2020. 

Hoppas nu att alla intyg räcker för min ansökan av trygghetspension.

Läkaren på vc intyg

Ögonläkarens intyg

Lungläkarens intyg

Min mans berättelse

Kurator och audionoms intyg 

Det ÄR MER ÄN NOG FÖR LÄNGE SEDAN ATT LEVA MED, bara den ögonsjukdom jag levat med hela livet, med en syn 0.2 v och 0.4 höger...och 10 ögonoperstioner..och allt annat som tillkommit i post covid....

Så mycket stress över får jag TRYGGHETSPENSION...OM INTE...vad händer då med min sjukskrivning...

Regeringen om trygghetspension 

FK nya regler Sjukersättning för äldre 

Det har varit flera jobbiga dagar med andningen och flera puffar Bricanyl, asetylsystein, bisolvon...fy så jobbigt det blir när jag inte kan andas riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan