fredag 7 oktober 2022

AVSLAG TRYGGHETSPENSION


 Igår - en så jobbig dag, FK ringde de avslår trygghetspensionen.

Orsak: 

KBT utredningen för tinnitus var inte klar

Lungutredningen var inte klar

Intyget arbetsgivaren skrivit om ev hitta andra arbetsuppgifter och omplacering JAG INTE VARIT DELAKTIG I ... 

Var så trött och slut igår....allt jag byggt upp inom mig i förhoppning rasade ihop....Jag somnade tidigt...tårarna trillade...all denna kamp i alla dessa månader...

Meddelat facket som redan är inkopplade, vad arbetsgivaren gjort..utan att jag varit delaktig...

Meddelat min dr i 1177

Meddelat audionomen som hjälpte mig med möjligheten KBT, om hon kan kolla var ligger jag nu...

Meddelat lungläkaren, om ev intyg efter allt är klart...Det kan ta upp till ca 2 mån få göra den undersökning vi väntar på.

Kontaktat Hörsel och balansmottagningen om var jag ligger i turordning för KBT, då jag inget hört på 1 år...

Att det inte räcker med min utmattning och synnedsättning...

Men handläggaren sa, när utredningarna är klar kan du söka igen och får nog Trygghetspension.

Även att jag kunde överklaga...men åxå att jag skulle få handlingen min chef skrivit...En plan utan mitt deltagande...såååå jäääävla bedrövligt...

Men tydligen var min läkares intyg bra, ögonläkarens intyg....utan det var de där 3 punkterna de fattat beslut utifrån ...

Så forts följer....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan