onsdag 4 maj 2022

DAG 5 av OMSMITTA & dag 782 av POST COVID

Blodtryck puls och yre i morse 
Morgontemp 37.9
Kvällstid 37.7
I går såg jag stora svarta prickar som åkte runt precis som vid första insjuknandet i mars 2020.

Idag har jag inte sett några svarta prickar...men så ser jag på kvällen efter jag duschat kl 20.27 hur röda ögonen är. Tänker men vad är detta...bild ovan...

Bild nedan efter 15 min kl 20.49, det svider lite då.

Idag provade jag gå en liten runda sakta runt kvarteret, när jag kom hem, nde jag mig som jag hade varit med i en brottningsmatch...så omt i kroppen...
Kl 22.20 såg ögon it som bild nedan....Det har svikit i den sedan förra bild 

Lite röd ännu...får se i morgon hur ser det ut då.....

 LÅNGTIDSCOVID - LÄKARE TILL LÄKARE, KUNSKAPSÖVERSIKT - OLIKA SYMTOM : https://www.langtidscovid.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan