tisdag 3 maj 2022

DAG 4 av omsmitta DAG 781 av POST COVID

Är det sant, är det 781 dagar sedan jag blev sjuk i covid 200314.

Som mest har temp varit 38.5 idag, fryser, och ligger under filt med strumpor, yllesockar och skinntofflor. Upptill, långärmad tröja, ylkekofta och morgonrock under filten.

Hostar så jag fått ta extra puffar symbicort och asetylsystein. Nyser som 17, får snyta mig. Ont i kroppen, i v öra där jag har tinnitus sedan förra covidsvängen 2020, det kliar i händerna och i ögonen far svarta prickar runt precis som förra gången jag fick covid..

Sovit idag innan middagen.


Svar har kommit från dr via ssk i 1177.
Uppdateras är så trött just nu...

LÅNGTIDSCOVID - LÄKARE TILL LÄKARE, KUNSKAPSÖVERSIKT - OLIKA SYMTOM : https://www.langtidscovid.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan