söndag 2 januari 2022

MFS SKALAN AUG 20 - 20220102 och morgonens syresättning

 




MFS skalan sedan 200812 - 220102 visar ganska tydligt hur det är att leva under stress så många månader och aldrig få bli frisk.
I morgon ska jag träffa min dr för vänstra handleden och arm.
Men har sammanställt mina besvär sedan sist vi sågs.
Kring den 10/1 dra det bli avstämningsmöte igen och är sjukskriven fram till 23/1, det stressar mig något enormt.
Vad ska hända med mig nu.

Ska även träffa fysioterapeuten efter läkarbesöket i morgon och rehab kordinatorn ska ringa på fm innan jag ska till doktorn.

Morgonens syresättning var låg. Började känna mig trög vid 09.15....87 i syre...puls 64...är då så trött vaken sedan 05.40....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan