söndag 5 september 2021

Arbetsskada och intyget

 Så är jag väl klar med sammanställningen av arbetsdkada. Min chef har ju ansett det inte är arbetsskada.

Det som är så bra nu är att min dr har skrivit ett intyg på trolig covid men att man inte lyckats fånga det i test.

Har scannat av och  skickat intyget till facket. Som nu kan användas mot AFA, arbetsdkada och i överklagan från FVR... 

Skickat efter journaler, från allt som hänt sedan juli 21 och framåt. Resten har jag redan hämtat ut.

Det kommer bli en stor lunta.

Vackra rosor och liljor jag fick av mannen i mitt liv när jag fyllde år den 2/9. Blev bjuden till Öregrund i helgen...Ett av mina andningshål....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan