söndag 19 september 2021

AFA ARBETSSKADA, PACS


 AFA ARBETSSKADA🍀


AFA öppnade upp min arbetsskada igen efter, facket hjälpte mig och  doktorn skrev ett intyg på post covid, och allt som hänt med mig.


Flera dagar har gått åt till att sammanställa arbetsskadan. 


Kardiologens brev om perikadvätska bakom hjärtat, alla sjukintyg, brevet att Lungmottagningen beviljat min egen remiss om utredning av lungorna, och fullmakt för dem att gå in i alla dessa journaler av utredningar, sedan 14/3-20. 

Frågor att besvara de skickat, är nu besvarade, och ett tungt brev är på väg.....


Hänvisning till covidföreningens sida, läkare till läkares info om långtidscovid, hur mycket vet de om PACS/POST COVID....


Så nu får vi se....


Ska komplettera arbetsskadan hos FK åxå som jag drog tillbaka förra sommaren då de tänkte avslå, nu kan jag komplettera den, med dr post covid intyg mm..den ligger kvar hos FK, jag behöver inte skriva en ny, en trevlig handläggare info om vad jag behöver...


Har beställt ut alla journaler sedan jag blev sjuk...väntar på några innan jag kan skicka in.


Hoppas hoppas nu, det går vägen....🍀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan