onsdag 15 september 2021

Egen remiss till lungmottagningen godtogs, afa öppnar arbetsskadan igen, och kanske covid mottagningen.

 Jag fick igenom min egen remiss till Lungmottsgningen ...inom 3 mån......fantastiskt....åhhhh helt fantastiskt 

Och.....

Och fysioterapeuten frågade mig om jag var intresserad av post covid mottagningen när den startar upp...åhhhhh ja självklart... hon skulle titta i min journal då jag syresätter mig dåligt och det syns att musklerna inte får tillräckligt med syre..om jag kan bli aktuell

Och....

Träffade facket idag 

De har hjälpt mig, I kontakten med Afa, nu öppnar de arbetsskadan igen i post covid för kompletering.

Ringde FK och hörde mig för om den arbetsskada jag lämnade in för ett år sedan på post covid, och om jag kunde göra en ny ansökan, det behövdes inte utan komplettering, då skulle de avslå men nu när det hänt så mycket mer så kunde jag skicka in...det som är nu att jag behöver ett från dr att det kommer fortsätta mer än ett år...så får prata med doktor om det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan