måndag 12 april 2021

Prover inför Medicinmottagningen idag & svar på egen remiss

 Vaknade i morse med...

PULS 86 syre 98 kl 05.40

Puls 73 syre 94 kl 06.44

Puls 95 syre 98 kl 09.18, efter suttit vid dator en stund 

Puls 88 syre 96 kl 09.28 vila 

Puls 74 syre 94 kl 14.12 vila, sov 2 h såååå trött...

Puls 61 syre 93 kl 21. 24 vila 

Var och lämnade prover inför medicinmottagningen idag på Ackis provtagning. Ska på återbesök på torsdag. 30 st var före mig, en jättegullig tjej som tog prover och var så intresserad av min kortfattade info om min postcovid.

Jag lämnade in min pulsmätning på hvc idag från maj 20...

Jag fick svar/ återkoppling på min önskan om egenremiss så snabbt...

Ja...Jag provade EGEN REMISS Solna infektion hänvisning Covid mottagning 


Svar i 1177


"Hej!

 

Remiss registreras och bedöms av läkare, vi återkommer till dig med besked om remissen bedöms att du skall kallas.

Vi har dock mycket långa tider så ett besked kan komma att dröja. 

Med vänlig hälsning

XX

Sjuksköterska

2021-04-12"//

Så vi får se....värt att prova ....

Åhhhhh vad jag önskar mig få bli utredd och att man finner svaret och kan behandla....SÅ JAG FÅR BLI FRISK......

I morgon ska jag börja 25%....

Tänker i kväll, är det av Pfizer jag blivit sämre  vattnet bakom hjärtat man inte kan tappa, post covid, pots, ME, symtom på Utmattningssyndrom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan