onsdag 14 april 2021

30000 besökare på bloggen

 Fantastiskt sedan första inlägget 110619 har nu bloggen haft 30000 besök precis just nu kl 15.45 210414

Tänk så mycket som hänt i livet under dessa 10 år...och något så speciellt när jag träffade mitt livs kärlek Ove❤ ...och den 3/4 i år på påskafton i Öregrund ...en speciell dag .....så speciell ❤❤...för livet.

Tack vare honom klarar jag av att stå ut, som han tar hand om mig...I allt som drabbat mig. Min älskade svärmor som ringer och undrar hur jag mår...Idag var hon så orolig för mig när hon hörde jag höll på att tuppa av efter jobb på morgonen i 25 % med puls 113....och att jag sedan åkte hem och vilade....vi åkte för att handla...Jag skulle gå in, höll på att tuppa av och Ove fick följa mig till bilen...och sedan köra hem mig. Pulsen var över 100...
Somnade en stund och pulsen skönk till 74.
Fått svar att de lämnat över min beskrivning av hur pulsen drar iväg till hjärtläkare, så får vi se....hoppas hoppas de hittar vad det är...
I morgon är det återbesök på medicin mottagningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan