onsdag 15 januari 2020

JPW TATOO ny tatuering idag



Tatuering med symbolen för prematura barn, min längd, vikt och födelsedatum har Jörgen på JPW TATOO gjort idag. Har tänkt så länge, att göra den här. Tack Jörgen än en gång.
Här rekommenderas numera andra salvor än förra gången. Då jag har Bepanten hemma ska den smörjas tunt x 2 i 2 veckor. Han fixade åxå färgen i min tatuering närmast hjärtat med barnens namn som jag gjorde hos honom för 8 år sedan, bild 1
Tatueringen närmast hjärtat med mina barns namn jag så länge tänkt åka dit och fylla i med mera färg och göra denna med min födelsevikt och längd  blev gjord idag.
Jag hade säkert tänkt i mer än 20 år göra en tatuering med barnens namn....hade ritat en själv många år före....så när jag kom till Uppsala följde jag med en som skulle tatuera sig dit med min tänkta tatuering .....Jörgen tittade på den och gjorde sin idé av den...ok sa jag den gör vi.....

Såg en annan tatuering av symbolen prematura barn i en av grupperna för oss prematura barn på FB....och tog med det fotot ...så fixade han till den med mycket finare textsnitt och kanterna på bandet....

Tack för hjälpen

http://www.jpwtattoo.se/
#jpwtatoo #tatuering #prematura #prematurebaby #prematur



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan