lördag 14 september 2024

MENTAL FATIGUIE & KEDS TEST

 4.5 år av tester Mental Fatiguie och KEDS.

Jag testades 210310 när jag gick totalt in i väggen efter att FK utförsäkrade mig 200801, då med testvärden på hjärnan MoCA 24/30, KEDS 27 210310, och MMSE 210603 28/30.

Har själv gjort de här testerna i appen Mental Fatiguie, börjar med senaste och bakåt i bilderna: 






Det var första gången ovan jag testade göra Mental Fatiguie, efter 6 mån med svår covid, som bara fortsatte och är nu inne på 4.5 år. Blev sjuk 200314.

KEDS TEST, ett självskattningtest för utmattningssyndrom: 
Vet jag legat högt i tidigare tester här i bloggen med...????...Kan jag verkligen ligga så högt...men det är klart jag har ju en del svårt framför mig, I väntan på TEE se mer I bloggen nedan, och inför vad kommer hända i Enköping med blodkärlen som har brustit nu 3 gånger på 1 år, och på det, sista dagen omprövning Livränta 240920....
240405 LÅG KEDS PÅ 35, MER I BLOGGEN HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan