tisdag 24 september 2024

Feber igen????


Vi tog en prommis idag med...

Efter stigarna och förbi utegymmet i Sävja för att se, hade möjligen något mer blivit där, men inte mycket hurra för...

När vi kom hem kändes jag så varm igen...37.9..

Min man har hostat i veckor nu..fått inhalation han med....

Godkännandet för intervju i forskningen " Bortom Covid" 

Känns så roligt kunna bidra med mina erfarenheter....och kanske kan det hjälpa någon annan....känner mig så glad och tacksam att jag fått möjligheten vara med.

 Jag kommer kontakta forskningsledaren, att tyvärr tillåts man inte berätta om sina egna inlägg man skrivit i en specifik grupp...men jag har ju skrivit inlägg i bloggen här först som sedan gjorts om för grupper i fb...

Jag berättade med glädje om att jag skulle delta i kommentar där de delat om anmäla sig till forskning... citat " " Jag anmälde mig i våras 24..har nu kompletterat med i vilka grupper jag är aktiv + min blogg"//

De hade ju i flera grupper lagts ut om studien, så jag antog de kände till innehållet eftersom de info om att vi kunde delta...Även i covidföreningen, så det kändes tryggt och bra...och det är ju så tydligt och bra i informationen om att delta....

Men vi tillåts inte berätta om vad vi själva skrivit i inlägg om oss själva, fick hag till mig...och tänkte vilken tur jag hade bloggen.

Så jag började plocka bort inlägg jag själv skrivit och helt plötsligt kan jag inte ta bort fler  " ta bort" finns inte kvar..jag infotmrmerar jag vill kunna ta bort mina inlägg då jag tänkt lämna gruppen..kan ni hjälpa mig...

Jag frågar om admin kan sätta på funktionen så jag själv kan ta bort mina inlägg som jag själv tycker jag äger...någon sådan funktion har inte admin säger den.

Jag kollar andra fb grupper och där kan jag ta bort inlägg om jag vill..jag kollar lite senare den andra fb gruppen, där kan jag inte längre heller ta bort inlägg som jag kunde innan, och nämner det, visar bild på hur det ser ut för mig, när jag vill ta bort ett inlägg jag skrivit. 

Då kommer en annan admin in i tråden och är riktigt otrevlig mot mig...Jag tänker, men vad är detta..

Jag har kunnat ta bort inlägg i den gruppen förr och även i andra...Även delitat kommentarer..Det har aldrig varit problem någon gång...

Så får jag hjälp av en annan med hur jag kan ta bort mina inlägg...ska se imorgon om vi kan ta bort dem..Vi lyckades inte igår...så jättegulligt och godhjärtat visa hur...

Jag bara kände jag lämnar den gruppen...så fort jag kunnat ta bort mina egna inlägg som jag anser jag äger rätten till...

Admin informerar mig, de inte hjälpa mig ...så OK....men gruppen är stängd...hm hur gör jag då, när jag inte förstår hur jag gör...

Och för forskningen finns ju bloggen här...så ska mejla om det i morgon till forskningsledaren...Att tyvärr kan jag inte förmedla det jag skrivit om mig i fb...

Men bloggen fanns många år före covid mars 20, och när jag blev sjuk började jag skriva där, om något skulle hända mig...som jag sedan förändrade och la in i grupper jag var med I när de kom. Så det finns mycket mer här för de som forskar..

Och jag ska självklart svara så gott jag kan på frågor...Det är så viktigt för mig ..att de får möjlighet ta del av hur min postcovid utvecklades till flera kroniska symtom.

Ska även info att nu har jag fått mina 3 tider i mitten på okt för mina kroniska, jag fått av covid: Ska göra TEE när de går ned i matstrupen och tittar på perikadvätskan och utbuktningen de sett mellan vänster kammare och perikad. Jag har ju mer vätska nu...och till Enköping där de ska titta om de kan hjälpa mig då blodkärl brister...I den grad IV av hemorojder som blivit efter blodtunnande.

Jag vill inte lämna något kvar där i ena gruppen...och som sagt allt finns ju här i bloggen och mycket mer..om hur mina 4.5 år varit i livet med postcovid.


Uppdatering 

Jag beslutade efter övervägande  lämnade "gruppen"och tackade för mig idag 240927, det är med sorg I hjärtat jag lämnat.....Efter jag blev illa bemött i ett inlägg med info till alla om vad som gäller som vi alla redan vet...och jag har svarat hur jag ser på det. Jag har åxå bett om ursäkt att jag bad admin om hjälp när jag inte visste hur gör jag.

Men jag ser så mycket fram emot att delta...Ska bli så roligt ...tänk att jag fick den möjligheten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan