söndag 15 september 2024

PEM...


 Blev många steg igår 13016 med vila emellan på Kulturnatten....Något som var vardag för mig före covid mars 20, att gå mycket, när jag gick på gym flera gånger i veckan...

Kommer bakslag/ PEM som det alltid brukat  igen nu....som sjukgymnasten sa, du behöver hitta din egen nivå..så inte bakslag kommer...men det är svårt...I bättre dagar vill kroppen vara som frisk...men det betalar sig...

Vaknade i morse med huvudvärk jag aldrig brukar ha, och känsla av feber, men försvann....

Idag började morgonen med slemhosta igen, inhalera, slemlösande, peff och huffa som vanligt... och är så trött, så trött idag..det blir mycket vila ..Så svårt veta, nu när vätskan i hjärtsäcken blivit mer som 2021.vad jag kan utsätta mig för..... 

Tyvärr är det människor som inte förstår.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan