fredag 5 april 2024

Tester på utmattning igen &; Ny forskning: Högt blodtryck kopplas till ökad risk för postcovid

 

KEDS TEST OVAN IDAG 
MENTAL FATIGUIE TEST - ovan idag och lite över tid nedan, började mäta 200812, finns här i bloggen genom åren...

Här ser man, har det förändrats sedan jag fick sjukersättning 240212?...lite bättre kanske...
Men....
Än är inte allt avslutat med AG, de skickade ut 3 avier med mina 40.4 semesterdagar där jag ska betala för varje avi för att få ut. Vi får se om facket kan trycka på med en PLUTO, och få AG dra tillbaka avierna och sätta in min lön på mitt lönekonto...ALLTSÅ VAD SYSSLAR DE MED..

Mental fatiguie APP - Google Play

Ny forskning:  

Högt blodtryck kopplas till ökad risk för postcovid

"Forskarna har analyserat data från över en miljon människor som insjuknade i covid-19 under perioden februari 2020 till maj 2021 i Sverige. Drygt 16 000 personer fick diagnosen postcovid-syndrom efter infektionen. Det motsvarar 1,5 procent av samtliga fall i studien, som baseras på flera nationella register"//

Mer i länk HÄR  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan