tisdag 15 oktober 2013

Tankens kraft ©

Tänk så fantastiskt ;).. vad det kan förändras, DE som varit så anti mot fb har ändrat sig och gått med. Det finns ju de som säger sig tillhöra "våga vägra facebook" ja det är en styrka att stå utanför, men då kan man ju heller inte ha en åsikt om innehållet. Det finns ju ett stort utbud av både bra och dåligt. Men det är ytterst intressant att VISSA som haft så negativa kommentarer om människor i fb värld och själv inte varit med, nu är det men under namn som får en att småle när man får se profilen...Det går inte dölja sig i den världen. Alltid finns någon som känner någon och som kan ta upp och visa både profil och innehåll. Själv tycket jag fb är jättebra, hittat åt så många vänner och hittat ät släktingar, men mest av allt använder jag fb till lärande i personlig utcveckling, en av dessa sidor bland så många andra är Tankens kraft där de idag la ut den här bilden..... ;) den får mig att tänka på just de som varit så anti men som nu är med...härligt...
Idag efter en träningspass på morgonen med min kära vän..gick vi 6 km till Danmarks kyrka. Sedan medan han jobbade några timmar tog jag en mils promenad så det blev nog drygt 15.47 km i dag...och vem vet om det kanske blir lite mer träning i kväll...när vi åkt till hans gård.
I går blev det bara 4 km och en timmes träning på gymmet...

2 kommentarer:

  1. Innan jag gick med i FB så var jag också lite negativt inställd till det......mycket p.g.a saker jag läst och hört...
    men jag gick i alla fall med, först p.g.a ren nyfikenhet, men sedan blev jag fast, då jag insåg att det är verkligen ett trevligt sätt att träffa sina vänner och kommunicera i realtid osv.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Inger min vän instämmer fullständigt, jag började med fb 07 och då såg fb annorlunda ut, Min älskade dotter som då pluggade kulturvetenskap i Linköping försökte lära mig hur det fungerade. ställde in alla inställningar till det bästa. Det var få av oss som gamlingar som höll på med det om man jämför med nutid. Men jag har nästan bara gott att säga om fb, instämmer i det du säger, sedan att det finns vissa med låg självbild och bristande social kompetens, men de har jag plockat bort både ur livet och på fb.//Kram....och vi ses på fb ;)
      ...och framöver i verkligheten, det skulle vara kul....

      Radera

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan