måndag 21 oktober 2013

Kärl operation väntar...©

Idag fick jag mejl av min doktor...på akademiska...
ciatat"Jag fick lite ytterligare information, där det stod att du hade den heterozygota varianten av APC-resistens. Där det inte är indicierat med livslång Waranbehandling.
Jag planerar för operation, med den där tekniken med att värmebehandla den ytliga ådern i vilken klaffarna inte fungerar som dom ska. Men eftersom du även har icke fungerande klaffar i det djupa vensystemet så kommer du även att behöva använda stödstrumpor efter operationen. 
.......tyvärr så kommer det nog att dröja ett tag innan operationen eftersom vi har så väldigt långa väntetider , men du kommer att få en kallelse under vintern,våren"// slut citat...
...så det är bara att vänta då...jag komplimenterade med det när jag blev biten av jordflugor på nederbenen och fick äta penicillin 2002 där i Kramfors och mitt x kompis som var på hans 50 årsfest och tog tag om mitt ben just där och knep åt så hårt att jag skrek till...dr har noterat det i min akt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan