torsdag 31 mars 2022

Förkyld.....eller

 

Känner mig så förkyld idag, ont i halsen, öron, snorig, så gjorde ett nytt covid test idag igen...men UA. Jag fryser så och vilar 

Bild ovan efter 20 min.
Något som tagits upp i covid grupperna är att flera tappat den vita färgen på nageln och att nageln spricker. Jag har inte tappat färg men det har blivit som en kant/ i nageln sedan covids början och den vill spricka i kanten längst ut. Så har hänt på vänster tumme där nageln spruckit så illa ända upp till köttet på nageln så jag har fått slipa ner den tumnageln och har plåster över. Jag har inte sammankopplat det med covid/ post covid. Ännu kanske inte något som säger det är så...vad jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan