torsdag 10 mars 2022

BLIVIT SÄMRE - AFA skickar beslutsunderlaget på avslaget

 Varit så bra i flera dagar nu, ja nästan 14 dagar har blodtrycket legat bra, har jag upplevt utan att mäta.  Jag har orkat gå nästan 10000 steg och varit på utegym flera ggr under den tiden.

På fm kändes det åxå bra, tog en trasa och torkade av i köket....

Och då...kommer ett start tryck över bröstryggen, och bröstet. Jag blir yr,  magen börjar bubbla och jag får lägga mig.

Kl 11.52 är bltr när jag lägger mig 119/90 puls 82 och syre 92, bild nedan...

Kl 12.41 efter 15 min I vila är bltr 111/91 puls 72 syre 91, bild nedan.
När jag legat i 30 min känner jag av trycket över bröstet ännu, liksom lätt yrsel fast jag ligger ned.
Vad är det nu som händer?
Har läkarid den 18/3....

Vilat till kl 14, bltr 117/72 puls 82 syre 91 bild nedan...
Blodtrycket har legat lågt resten av dagen.

AFA skickar beslutsunderlaget på avslaget skriver de på min sida hos dem nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan