måndag 22 november 2021

Dos 3 covid vaccin, första träff för KBT för tinnitus

Bltr, puls I natt vid 4 när jag vaknade av hur hjärtat slog så hårt. Det var svårt att somna i går kväll, slocknade vid 02.
Bltr nedan efter jag klev upp i morse 
Sutration i morse nedan, efter jag klev upp. 

Äntligen, tid för dos 3, 9/12 👍
Ove får sin 3, 25/11👍..och influensa för båda 24/11 👍
🍀🍀🍀
------------
Då börjar det med info - sedan utredande samtal inför KBT. För ett verktyg att leva med Tinnitus. Det jag nu levat med sedan sommaren 20....
Vi var en stor grupp i  Grönwallshallen...på Ackis idag.

KBT pågår 24 veckor. De första 12 veckorna blir intensivt. Träning de veckorna 60 min var dag ......
Hoppas det blir en positiv utveckling av det här....hoppas...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan