onsdag 3 november 2021

COVIDHJÄRNAN FÅR SPRATT OCH AVSTÄMMNINGSMÖTE IGÅR och 3 nya övningar

COVID HJÄRNAN FÅR SPRATT... är ju snart  fredag igen.....🤔😎😃, ja vi brukar dela roliga händelser med varandra i grupperna/ föreningen.


Var in på nätbutiken idag och skulle betala.

Tar upp Ica kortet och drar det...tar upp bankkortet men det går ju för 17 inte, försöker flera gånger...så säger expediten du har ju ID handlingen....

Åhhh då ser jag ju det...

Men oj säger jag, är lite förvirrad idag...då har jag vaknat flera nätter i rad vid kl 03 av tinnitus/ pulsen/ pipen i örat...och får inte somna om.....

Efter mig i kön står en dam som irriterat säger..." ja det är du och fnyser"...

Ok och tänker... jag bjuder dig på det här...tänk om du visste vad allt under 21 månader med post covid inneburit och ännu gör...kanske alltid kommer att göra..så gick jag....

Har något covid spratt hänt er nyligt....som läser....

Hahaha...att inte folk fattar 🤣 hur det är...

I mars 20 efter besök på medicinmottagningen efter dvt och beslut om livslång behandling av blodtunnande. Kommer hem till mannen och ska berätta att dr sa om min subfribilitet att du har nog övergångsbedvär...Nej säger jag till doktorn.....och hemma säger jag 

Dr säger jag har krematorieproblem.....vaaa säger mannen och börjar skratta...ja krematorieproblem....ok krematorieproblem säger han....neeeej inte det jag skulle säga...

AVSTÄMMNINGSMÖTE IGÅR...

Ett jättebra möte tyckte jag....

Ja det gick så bra...

Jag blev fortsatt sjuk till 23/1-21

Facket 2 från sektionen försäkringskassan, min läkare och chef.

Facket är bra de tillrättavisa fk

Dr önskar jag får göra utredning på lungor klart och KBT lära mig leva med tinnitus pulsen och pipen jag har i örat dag och natt...och med tanke på utredningar av hjärnan...så de ställdes en del frågor till chef och oss alla om efter utredningen är klar... han gav 2 olika svar vad gäller arbetsuppgifter....

Vårt regionala ombud ska vara med mig göra en plan med ledningen hur en återgång ska se ut...när jag är färdig utredd på lungmottagningen och hörsel och balans mottagningen

Var till fysioterspeuten idag och fått 3 nya övningar till...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan