söndag 28 november 2021

DAG 624 - med PACS / POST COVID

Vaknade vid 03 denna morgon, vid 04 igår och dagen innan, och dagen innan, och......så....vidare...
Jag är sååååååå trött qtt inte fått sova en full natt sedan sommaren 2020...av tinnitus...

Vid minsta ansträngning stiger tempen....Igår skulle jag försöka mig på att kavla försiktigt dev4 rullade degbitarna till julens  apelsinrullar av den deg jag gjorde i förrgår....så känner jag mig febrig...

Förkylningen har lagt sig innan helgen....men det här är PACS.

En av mina post covid vänner ligger nu på Ackis med precis samma som mig, akut inflammation av gallan och väntar på operation. Min op gjordes 210814....hon har nekats vård, bara blivit hemskickad trots temp nära 40 nu av och till lika länge som mig.  Fy fan vad hon har fått genomgå.... 

Idag är det 1:a advent...en stund av eftertanke....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan