onsdag 6 oktober 2021

Ny forskning & skickat handlingar för komplitering arbetsskada till FK

 "Ny forskning tyder på att en överbelastning av olika inflammatoriska molekyler, bokstavligen "instängda" inuti olösliga mikroskopiska blodproppar (mikroproppar), kan vara orsaken till några av de kvarstående symtomen hos personer med lång COVID"//

Se mer I länk HÄR 

Äntligen kommer mer om proppar och microproppar. Som jag skrivit här förrut i bloggen så fick jag en DVT 8/11-20. En propp I vänster lår som var 15 cm lång. Har även haft så jobbigt med andningen under hela 2020. Slem som låg för andningsvägarna där det tidvis var så svårt då jag fick hosta och hosta för att få åt mig andan. Även yrsel och feber, och enligt min dr då kan microproppar vara orsak. Dr på medicin nämnde när jag utreddes för orsak till DVT åxå det troligt kan vara microproppar.

jag har varit yr nu sedan efter jag opererade bort gsllblåsan 210814, när jag böjer mig ned, lägger mig, vänder mig i sängen.

Nu är jag klar med kompletering till arbetsskadan till även FK av min så långdragna post covid  så fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan