tisdag 19 oktober 2021

Fysioterapeut besök och besök hos ögonläkaren

Väldigt trött 

Var hos fysioterspeuten igår...hon ser hur jag inte kan använda muskler i bålen. Att jag har svårt rulla runt, ligga på sidan och lyfta överkropp när jag ligger på sidan...på ena sidan lutar jag mig framåt när jag ska dra bakåt med skulderbladen. Hon kämpar på med olika övningar för stt stärka upp mig.... 
Hon ska utreda min v arm som jag har så ont i. 

 Var till ögonläkaren idag...trycket har gått upp och jag fick 1 droppe till Azopt, för en månad sedan då de även sett att synfältet försämrats ...precis som förra hösten innan proppen men som sedan gick tillbaka när jag fick blodtunnande....
Har sedan tidigare Duotrav, droppar jag haft i många år. Började med ögondroppar 1980.

Är så trött idag, sovit på soffan. Varit subfebril sedan 29/9 temp upp och ned runt 38

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan