onsdag 20 oktober 2021

Tid på lungmottagningen

 Idag kom tiden på lungmottagningen efter den egen remiss jag skrev, så tid 11/11. 

Kirrurgen ville jag önskade få bli utredd då jag syresatte mig så dåligt efter den akuta inflamerade gallop 14/8-21. Jag bad honom kan inte du skriva men han hänvisade till Vc, som inte varså intresserade skriva, så jag skrev själv och hänvisade till journal efter op då jag fick stanna kvar med syrgas ett dygn extra och de fik sänka syret för ok från 94% till 92% utan syrgas i 4 h, då jag har post covid. Och även till spiometri där jag ligger lågt. 

Hur jag kämpat med denna slem för andningsvägarna...under så många månader....

Jag har själv mätt syresättningen sedan maj 20, blev sjuk mars 20....sååååå

Äntligen händer något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan