onsdag 5 augusti 2020

Dag 140/ 21 med covid symtom




Med "#sommarplågan2020" för mig😎: nedrans  #stödstrumpor jag ska ha nu sa dr( bild 1).. 
Positivt är ju att de yttre #kapillärbristningarnar börjar blekna ( bild 2). Är det av tiden själv eller av kortizonkrämen akutläkaren rekommenderade? Eller båda?
Väntar med spänning på...vilket besked kommer jag att få, när alla 27 provsvar kommit....vad beror det på????
Men det är positivt framåt som gäller......och kanske är det för tidigt ännu...men Symbicort hjälper min andning och hosta....sååå innerligt tacksam och glad för att jag får prova det......och att temp nu visar 36.6🥰🌞
.....sådana här dagar det känns så fantastiskt bra....som idag....då glömmer jag hur sjuk jag varit...och kanske...vågar jag hoppas...blir det bättre nu....?????????
Dag 140/ v 21

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan