onsdag 19 oktober 2011

Tjej snack ©


 Direkt hemma i min stad i kväll efter jobbet mötte mig min vän och vi gick till Reuterdals cafe och jag blev bjuden på en salladsbuffe...jättegott och jättemysigt. Han här ingick inte i salladsbuffen :)) han fanns på bild i ett fönster utanför ;))
Vi satt och mådde gott i den trevliga miljön och bytte tankar om det som hänt...om avslutet och mina tankar kom till den etiska delen av färdighställadet. Att veta att man gör rätt,..hon sa " Tänk inte så, tånk på vad du fick veta", men ändå finns detta att gör man verkligen rätt......
När jag skulle åka he från mitt jobb idag....ler...:)...buss mot Sundsvall kom in....vi ler mot varandra busschauffören och jag...han kommer ut, emot mig och pekar på mig och säger "jag känner igen dig, du ska norr ut" och ler...haha...vilka små roliga episoder, i denna dag....
Sonen ringde också nu är allt packat och flyget bokat inför flytten till Uppsala...så lycklig för deras skull. Vi pratar lite om jul, där och hur resa.....ja det är mycket som händer nu i våra liv....
Åhhh fick mail i kväll om nytt startdatum för kursen i "Medial utveckling och healing"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan