torsdag 13 oktober 2011

Framtid - Nu väder jag blad

En dag i glädje men också i sorg för flera av oss...Avslutet är här, äntligen...
Nu kan jag vända blad och följa en ny väg
Mina barns älskade farmor har lämnat sina kära och gått över...många tankar i kvällen vad hon varit för dem i deras barndom. Hon var en rättvis och kärleksfull farmor till sina 4 barnbarn och som en av dem skrev nu är farmor hos farfar....
Så en dag i blandade känslor går mot sitt slut....
Låtvalet idag är för sorgen och avslutet...kanske ses vi i himlen......

Eric Clapton/Tears in heaven

1 kommentar:

  1. Kan tänka mig det är många tankar som kommer och att detta är en dag med blandade känslor
    och kan tänka mig att barnbarnen kommer att sakna sin farmor, och jag tror också att hon är hos farfar
    kram

    SvaraRadera

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan