lördag 1 oktober 2011

1:a Oktober...©


Tiden går och en ny månad och 3 månader kvar av detta år. Det har hänt ofantligt mycket...så här långt på gott och ont men som jag känner nu mest i goda banor....allt leder vidare i en utveckling...Jag väntar var dag nu på att få vända blad och göra klart...men det kommer....
Tidigt i morse ringde barnens pappa och undrade om jag kunde ta min symaskin och sy på emblem, 3 st, på tränarnas tröjor för MoDo, men jag vågar inte mig på det, så det blir snyggt jgort, då jag inte ser så bra längre. Hade det varit som förrut med min syn hade jag kunnar göra det...
Varit en tur på stan idag, en vandring runt i det fina vädret, köpt nya skor till min sk "skoaffär" jo jag har ju några från världens hörn...fnizz
Var i ett intressant samtal i timmar över midnatt med en vän....berikar mitt liv att få utbyta tankar...vårdefullt för mig i min utveckling...:)

Klockan från Alanya har de nu limmat armbandet på, med speciallim på "Ur & Penn" här i hemstaden och jag har lämnat min guldklocka för att se om det är någor att fixa...vi får se...
Några vänner från Stockholm åker till Alanya nu igen, åhhh vad härligt...jag längrar så efter att få åka bort, må gott, vara i solen. salta bad och njuta av livets goda...och "livets alla kryddor" som min vän brukar säga ;))...men det kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan