fredag 23 september 2011

- 22 kg och inställd kurs denna helg ©

Så synd jag hade sett fram emot denna kurs i Medial utveckling och healing på Akashia center, men denna helg var det för få anmälda, så inväntar nytt datum för start...är ju mening med allt så bara att se vad som händer :)
Har ju som bekant varit på 4 kurshelger med mediet Gretel och fått så mycket visdom av henne, helt underbar kvinna. Den sista var 9 juli i år. Haft en heldag med Terry Evans i Strömsund förra hösten och en vägledning med mediet Maria. Har stannat av med min bok av Lena Ranehag "Universums plan", även hon känd från "Det Okända"TV4+ , Åndenes makt TVNorge, Ånderne vender tillbage TV3 Puls Danmark och ska ängna mig åt den nu. När jag var i Strömsund köpte jag Terrys bok "BERGET, vägen till frihet" och hans cd "bergsmeditation" som jag provat flera gånger.
Mina "pinnar" jag fått av en vän, har gett mig en hel del vägledning i det som nu pågått...gå på den känsla jag får, och se vad de säger och invänta OM och NÄR det händer....
Genom kontakt på fb med flera duktiga medier så får man allt mer inblick i deras fantastiska förmågor i sitt arbete att hjälpa sina medmänniskor.
Fick lov att känna av en vän i sitt hem, då 6 mil ifrån....ja det var intressant att få tillåtelsen att prova, han sa att det mesta stämde...t.o.m jaha fnizz..;)) och som sagt förrut, ju mer man lär av dessa underbara människor, ju mer ser man vad mycket mer kunnande det finns...
Jag har nu nått ett minus i vikten på 22 kg, nu får jag inte gå ner mer. Har nu återfått den vikt jag hade för 10 år sedan...härligt och det märkliga just nu  är att jag aldrig i mig själv mått så bra. Jag följer mitt inre. Så en utveckling i positiv riktning är och fortskrider på flera  plan. I dessa dagar håller jag tummarna allt vad jag kan för någon nära mig,. Jag är så lycklig för just detta just nu, det känns som julafton när man var barn. Det ser positivt ut och min känsla är att det blir som han hoppas och nyss skrev till mig...får se om min känsla är rätt. Blir det så blir det mycket som förändras framöver... ©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan