söndag 4 september 2011

En trevlig helg ©

En jättetrevlig helg har det varit med Matti, Sandra och Maxx. De kom på fredag, när jag fyllde år och jag blev ju bjuden ut på mat av dem förra helgen och nu fick jag en jättefin orkidé. På jobbet har kollegorna och gästerna sjungit för mig och blomstercheckar fick jag, Hade med lite gofika, har ju bakar som jag inte gjort på flera år, nu i veckan. Hursomhelst ska inte ha så mycket blommor, här hemma men lite nytt ska det bli. Mamma och Rolf kom en tur också och fikade, första bilden.
 
Varit på barnens dag med Maxx, Sandra och Matti och spelat minigolf vid Villakiosken på City BGK
 
Disco bowlat på Stema bowling, Det tyckte Maxx och Sandra var så kul, de hade inte provat förrut. Maxx dansade också, så söt han är.
 
Vi blev bjudna på mat av mina barns pappa på I´l Romanos. Tror det är den godaste pizzan jag ätit,,,, Rekommenderas varmt.
Fick hjälp med office av Matti installerade och vi varit på barnens dag, så nu kommer jag åt mina gamla dokument och kan arbeta med frotpage igen. Hela gamla hemsidan ligger i det. Den ligger sparad intakt på en hårddisk precis som den var.
Ska också erkänna att det här att hålla sig från socker och jäst, har inte fungerat, jag har fuskat  ggr flera.de sista dagarna, får ta mig i kragen igen :) Känner också nu när jag ätit en del mjölkprodukter att jag inte mår bra av det. Har ju levat en sommar nu utan allt sådant och minskat allt som allt 19 kg genom att hålla mig borta från allt onyttigt.
Mitt nya pass har jag hämtat ut i torsdags så nu är jag på banan igen, redo att resa...det är ju bara det att hitta "någon" som älskar att resa och uppleva lika mycket som jag...fnizz....och körkortet  ligger och väntar på att bli uthämtat, jag får ju ha det kvar som enbart leg så länge, har ögonläkaren sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan