lördag 27 augusti 2011

Maxx, Matti, Sandra och Ozzy på besök...©





En trevlig dag med Maxx, Matti, Sandra och lille valpen Ozzy på besök. De körde mig till affären så jag kunde storhandla och sedan blev jag bjuden på mat på King Square. Så värdefullt för mig <3<3<3
Nästa helg kommer de tillbaka till Övik igen då det är "Barnens dag" det ser jag fram emot. Då är Maxx faffa hemma i stan också så de kan träffas. Kul att höra Maxx när han visar var faffa jobbar, på MoDo arenan och han har full koll på var han bor....
Roligt idag när Matti och Sandra sa men vad fint du fått det ändå...
Enkelt men ändå rum för det viktigaste...
Jag har aldrig haft så stort behov av saker, sett mer värde i människor och upplevelser och resor....sådant som ger inre harmoni och i den andan har jag också tänkt när vi delat vårt liv...han har fått tagit utifrån sitt samvete...jag vinner inget på det materialistiska...utan tror mer på att detta avslutas med det jag gick in med en gång...mig själv och det jag hade med mig, sedan dela det som vi köpt gemensamt till hemmet...Det gick så bra att göra så..känner jag mår bra av det och HAR han förmåga att förvalta sitt RÄTT så kan det ge honom fördelar...Det finns en anledning till att jag valt att göra så här..och..Nu går livet vidare...så snart det sista ekonomiska är avlustat...©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan