tisdag 9 augusti 2011

Pixeldöd & RunKeeper...mm ©

Jaha, vad bra att jag var där jag var nu, sonen konstaterade  att min nya dator led av pixeldöd, därav var en 1/3 av skärmen skuggad och jag har skickat den tillbaka till netonnet idag, ska få en ny i retur. Han ringde och kollade med dem och de skickade en speciell returlapp, så nu är den på väg. På bilden spelar Maxx bollibompa och jag fammo tittar på ;)



Inte ofta man ser en Igelkott, men det har de där :)
Varit några dagar till Vännäs och hälsat på Mattias och hans familj, så mysigt och stillsamt. Matti hämtade och körde hem mig igen. Det blir många mil med bil, 15 mil till Vännäs härifrån, men det blir närmare nu när jag flyttar till Övik och därifrån går ju bottniabanan också. Jag följde med när de var och hämtade en nästan renrasig Jack Russel Valp på 9 veckor...åhhhh han är så söt lille Alvin.
Mattias har hjälpt mig med mycket till min mobil, Fb, RunKeeper , spotyfy mm. Testar RunKeeper nu och det sporrar rätt bra ;) tvä pass idag...

Kul också att Sandras mamma kom på middag en av dagarna och Sandra är så go hon vill så gärna låna ut sådant hon har över, men jag vet inte ännu hur jag ska ha det. Men en hylla blir nog bra där i mitt nya hem. Den tar hon med nästa gång de kommer.
Idag fick jag telefon från tjejen som bor i lägenheten nu. På måndag kl 11 är det besiktning, det känns så bra.
JJJIIIPPII då får jag ta nycklarna också...Undrar just vilken el leverantör som är billigast. Om jag ska välja Öviksenegi eller vad, har ju haft dem förr när jag bott i lägenhet??? 
©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan