torsdag 15 augusti 2024

TRÄTTADE FACKLIG IGÅR inför omprövning LIVRÄNTA

 Trättade facklig igår, vi gick igenom min sammanställning till omprövning  Livränta jag ska göra. Fick tips och råd...Ett jättejobb fortsätter...

Hänvisningar olika journaler...och göra det lättfattligt med olika nr på hänvisningar till journal.

Tror jag börjar ha koll nu..men svårt korta ned då det ena hänvisar vidare till det andra...

Tyngden måste tillbaka till vad arbrmetsskadan är Postcovid. Att i min yrsel visade det sig när man tittar på Ddimer att jag hade proppar på gång..och hur det ena gav det andra...

Så fortsättning följer.... 


Så får patienter med postcovid bästa vård - SOCIALSTYRELSEN 

Kunskapsöversikt postcovid SYMTOM OCH UTREDNING - Läkare till läkare 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan