söndag 25 augusti 2024

Skulle varit hos Memira i Uppsala i April

Skulle ha varit hos Memira i april men ingen har hörts av. Har väntat och väntat, min ögonläkare är ju så noga, medan jag gick hos samma hos Aleris...och tänkt jag minns väl fel...så försökte ringa, de har telesvar, såg helt plötsligt de blivit Bergmans...men ingen info....
 hursomhelst om tid..skrev i 1177...och de ringde upp mig fick tid för några veckor sedanfick tid 13/9..men vaknar nu tidig morgon..Det kliar i ögat...och mera röd...
Går inte kopiera in text i bloggen som förr från joirnal...Kanske något tillfälligt..får ta en bild nedan på mitt försök få komma...inte varit på någon fler efterkontroll sedan 240102...
I min journal står, då jag försöker få komma 240813, nämner jag gått hos min duktiga läkare i flera år osv i bild..

När jag nu tittar I journalen igen...ser jag i journal om att åter efter 3-4 mån ?...undra varför det inte blivit av....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan