torsdag 13 april 2023

Uppföljning lung fysioterapeut


Vi skulle haft vidromöte idag..men det gick inte logga in i Region Uppsalas app...fastande i teams...Jag fattar inte....

Så vi tog det på telefon istället.

Det är bra om jag fortsätter, men upp till mig med andningsövningar, och självklart fortsätter jag.

Ger gen beröm för sin rättfram info, att jag får nog leva med det här. Då vet man att nu är det upp till mig ta hand om MIG.

Jag ska fortsätta har jag bestämt, då även lungläkaren skrivit viktigt jag får upp all slem.

Bäst är att försöka intervall träna, gå I backar, trappor mm.

Hon ger info om att man kan begära hjälp av fykoterapeut på vc, det behövs ingen remiss för det.

Info om det som hände 26/3, när jag rasade ihop efter blodförlust här hemma...och hon förstod orken inte är densamma.

Det är bättre med Huff än hosta, mer skonsamt.

Gult slem visar på att vita antikroppar angriper bakterier, så det är bra.

Hen hade inte befogenhet skriva något intyg mot fk som jag önskat, err intyg om " får leva med det, och vikten av övningarna"...så tyvärr, tyvärr....och idag säger hen...Man vet för lite än om hur covid påverkar på över tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan