måndag 17 april 2023

HÖRSEL OCH BALANSMOTTAGNINGEN & kommit till hälften i KBTn

Lite trött nu efter besöket på hörsel balans mottagningen idag...

Hörseln var oförändrad..I stort sett lika med min hörselnedsättning och balanstestet visade inget fel på balansorganet...men min vinglighet kan möjligen komma från mina ögon ...och den dåliga synen på vänster 10 %.

I balanstest, drog jag åt vänster. Han förklarade något om kristaller. 

I journal efter står kan tyda på något centralt eller ögonpatologiskt ......

Har nu kommit halvvägs I KBT för Tinnitus. 

Iaf skrev handledaren för KBT nu i kväll...Det kommer fortsätta in i september....halvvägs nu...av 24 v och sedan ska han ha semester....

Så nu ska jag sammanfatta den första hälften...och planera resten..

Så det blir sjukskrivning till dess då får vi hoppas....Ska träffa dr på onsdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan