måndag 3 april 2023

❤️ KÄRLEKENS DAG ❤️

 Kärlekens dag 2023, och vår 2:a bröllopsdag. Pappersbröllop lär det vara...som vi prövats de här åren...först Oves prostata cancer operation precis när vi träffats....och vad det inneburit för honom...och Basalcelscancer 

Men jag känner att vi har en helt annan närhet till varandra än jag upplevt tidigare i livet...Det viktiga är att han blev frisk...

För 3 år sedan fick han börja med hörapparater på båda öronen...Det gör det ytterst viktigt att försäkra sig om att man förstått varandra rätt.

KI prostatacancer 

Och allt med postcovid för mig som varit och strax innan de 2 ögonoperationerns på Ackis....ögonoperstion 9 och op 10 för mig i livet...

Men på något sätt har vi utvecklat ett vi i allt....Vi får vara de vi är....

På Wilmas och åt lunch..ovan och nedan...
Lunch på Wilmas nedan..

Här vid Öregrunds klockstapeln blev vi vi....
Middag på Jakten ovan...
Det blå syns ännu I pannan efter jag rasade i golvet i söndags vid den stora blodförlusten...
Mitt hjärta ❤️Ove ovan...
Bilder nedan vid ställplatserna för bilar...



Idag kom även räkningen för den sjukhusvistelse som blev av att jag tappade så mycket blod : 120 kt för allt detta.
TÄNK SÅ FANTASTISKT BRA VI HAR DET I SVERIGE EGENTLIGEN❤️
Det inlägg från 27/1-20 där Facebook ansåg mitt inlägg HÄR VAR STÖTANDE OCH STRED MOT DERAS COMYNITYREGLER????
Vad är det för stötande med att ha opererat ögonen????
Diskriminerade mot människor med synnedsättning som inte får dela sin blogg och berätta om hur det är att leva med ett livslångt synhanfikapp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan