torsdag 20 april 2023

Fortsatt sjukskriven

Vi pratade om allt den sista tiden.

Berättade om hur jag känner mig ledsen över alkt det som hänt mig den sista tiden.

Om det jag nu vet om lungorna, att jag har att leva med det här nu, det att jag tappade så mycket blod och rasade ihop hemma.

Jag frågade om blodgasprovet..han tittade i mina prover....Jag undrade visst är väl det här provet lågt.....

vB--Oxygenmättnad(PNA) var 18, det måste ju varit taget på venöst blod iaf var det rikrmtigt illa fick jag veta...känner jag vill veta det...och tänkte ställa frågan till kirrurg.

För jag upplevde jag var på väg bort, när ambulansen var där...

Vi pratade om mina ögon och vad som vi nu väntar  i det...mer om det I bloggen från 230414


Jag glömde prata om besöket hos Hörsel och balansmottagningen...se tidigare blogginlägg här under från 230417


Uppdateras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan