söndag 15 november 2020

Eliquis...är det verkligen sant?


 VÅGAR JAG TRO ATT MEDICINEN HJÄLPER...EN VECKA NU, sedan dvt och jag fick Fragmin och Eliquis. Jag hostar mycket mindre, tar inge extrapuffar symbicort under den här veckan, och inget slem som lägger sig för andningen, de här dagarna....ÄR DET VERKLIGEN SANT...🙂.

36.3 i temp I kväll..och 2 dygn inte över 37.5...🙂

Syresättningen är dålig ..93 i morse med vilopuls 95...syre i kväll 95.... Men...något har hänt... är trött...

Såååå kan det vara så som akutläkaren sa ... om du har proppar på fler ställen..så kommer det bli bättre allt eftersom nu...

Såååå fin uteplatsen blev....

"Bunkern" som en missnöjd  herre i föreningen sa det är....har fått lite stämningsljus.

Vilken duktig man jag har, min älskade Ove ❤ @ Tuna backar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan